Kas teadsite, et TNS Emor'i järgi kasutab regulaarselt mobiilset internetti 49% Eesti elanikest ning see protsent on tõusu teel?
Ettevõtetele tähendab see seda, et mobiililehe loomine omab tänapäeval aina suuremat olulisust. Nutitelefonide populaarsus on tõusnud ja internetikasutajad külastavad veebi ka läbi telefoni, kasutades seal otsingumootoreid või sotsiaalmeediat, tehes eeltööd ning otsides kontakte, soodukuponge või läheduses asuvaid teenusepakkujaid.
Mobiili kaudu kodulehte külastav kasutaja käitub teistmoodi
Võrreldes arvutiekraanidega on nutitelefoni ekraan tunduvalt väiksem ning selle juures puuduvad abivahenditena suur ja mugav klaviatuur ning hiir. Mobiile kasutatakse veebi külastamiseks tihti kodust väljaspool kiiremaloomulise informatsiooni leidmiseks. Seega peab mobiililehel olev oluline info olema kiiresti kättesaadav, loetav ka väikselt ekraanilt ning lehel ringi liikumist võimaldavad meenüüd ja nupud peavad olema sobilikud neile näpuga vajutamiseks.
Kuidas näeb välja Sinu ettevõtte veebileht mobiilis?
Küsi meilt mobiililehe pakkumist!
Aalates 2010. aast on mobiilsed otsingud kasvanud 4 kordselt. Üle 86% otsingutest teostatakse Eestis läbi Google.
Selleks, et tuua Sind nutitelefonides Google otsingu esilehele või app'idesse, kasutame Google AdWords'i. Mobiilsetele Google AdWords viidetele saab lisada külge ka Google kaardi, lisanduvaid menüülinke ning oma telefoni numbri, millele klikkides saab Sinu ärisse otse helistada.
Google otsingus maksad sa mobiilse kampaania puhul vaid otsese tulemuse - kas kliki või telefonikõne eest!
Tee end nähtavaks mobiilides ja küsi meilt mobiilikampaania pakkumist!